Menú Nadal sense Gluten
Els Nadals a Can Cortès son especials, intims, us trobareu com a casa !
A Can Cortès els Nadals són les dates més especials de l’any, ja que són els moments de retrobades familiars, compartir anècdotes i bromes, en el caliu de la famlia. Gaudeix dels plats catalans autèntics de Nadal a Can Cortès, i Reserva!
MENU NADAL SENSE GLUTEN
Pvp: equivalent al dia solicitat, Nadal 25/12 o Sant Esteve 26/12
APERITIUS DE NADAL
CROQUETES D’ÀNEC CONFITAT I POMA
STICK DE GAMBES MARINAT AL CURRI I PINYA
SALMÓ MARINAT AMB MAIONESA DE LLIMA I ALVOCAT
PRIMER PLAT NADALENC
AMANIDA DE LLAGOSTINS, MANGO, ALVOCAT I VINAGRETA DE CÍTRICS
SEGON A ESCOLLIR
CONFIT D’ÀNEC AL PEDRO XIMENEZ
SUPREMA DE BACALLÀ A LA PLANXA AMB VERDURETES
EL POSTRE
MACEDONIA AMB SORBET DE MANGO
COPA DE CAVA BRUT NATURE
Cafè o infusió
CELLER I AIGÜES MINERALS
Vi Blanc CUATRO RAYAS DO Rueda, 100% Verdejo
Vi Negre PAGO DE CIRSUS DO Navarra, Syrah, Merlot, Cabernet Sauvignon
Les reserves es formalitzaran amb una paga i senyal de 25 euros per comensal. Cancel·lacions es permetran fins a 3 dies abans de la data reservada, no retornant pagues i senyals que es notifiquin posteriorment. 1 ampolla de vi cada 4 comensals. Important al·lèrgens: Si pateix alguna al·lèrgia o intolerància pregunti al cambrer sobre els ingredients de cada plat abans de fer la comanda.
Haz tu reserva
Haz tu reserva ahora a través del formulario de reserva y disfruta de la experiencia Can Cortès!
Abierto de martes a domingo y festivos.
Lunes no festivos cerrado por descanso del personal.
Menú Calçotada
El sábado 14 de noviembre ABRIMOS TEMPORADA DE CALÇOTS a Can Cortès! Ven a disfrutar los primeros calçots de la temporada, y haz reserva para asegurar que los disfrutas!